vrijdag 11 januari 2013

Shoplog: Primark Almere.

Ik en shoppen dat gaat soms te ver. Ik ben gisteren lekker wezen shoppen in de Primark in Almere (Grootste van Nederland!) en wat was het toch leuk. Ik ben uiteindelijk met 2 tassen de winkel uitgegaan. Natuurlijk wil ik al mijn mooie spulletjes samen met jullie delen :).



 
Ik ben de laatste tijd gek op hoofddoeken/sjaals met een leuke printje, en natuurlijk zag ik die. Ik heb er 4 gehaald ze waren € 4 per stuk, voor zulke mooie sjaals? Een koopje!





























 
Deze o zo schattige make up tasje voor maar € 3, ik kon hem niet laten!

 
Toen ik deze simpele zwarte maxi basic rok zag wou ik hem meteen , hij was € 11.

 
Het valt op he? Ik zal het maar eerlijk toegeven, ik heb een obsessie voor kleding/spulletjes die een bloemetjes print hebben. Ik zag deze schattige vestje en moest hem meteen, niet omdat die zo leuk was nee! Omdat hij maar € 5 was!


Dit schattige bloesje vond ik erg leuk en ik vond dat die leuke kleurtjes had en ja! weer die bloemetjes haha. Dit bloesje was € 15.

Dit leuke denim-achtige bloesje kocht ik voor € 13.

Ik zag deze vestje hangen en wou hem meteen ik heb hem voor € 12 gekocht.

Deze grote bronzing kwast koste maar  € 1,50. 

Deze prachtige gouden riempje met kleine witte parels koste € 3.

Deze mooie bronzen-achtige armband met bronzen diamantjes vond ik erg leuk voor in de zomer, daarom kocht ik hem alvast voor € 5.

 

Dit leuke ring met een groot zwarte bloem en in het midden kleine diamantjes was € 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten