woensdag 9 januari 2013

Review: Hema concealer sticks en under eye concealer.


Concealers zijn erg handig om onder anderen donkere kringen onder je ogen weg te werken en om rode plekjes of donkere oneffenheden op je gezicht te corrigeren. Concealer onder je ogen geeft je ook een wakkere en frissere look, bijvoorbeeld als je slecht geslapen hebt. Ik gebruik de concealers van de Hema, ik gebruik het niet dagelijks want ik vind dan dat ik teveel producten op mijn gezicht gebruik. Ik gebruik het meestal voor een feestje of een bruiloft.



Ik heb een under eye concealer nummer 02 de naam zegt het al, het is bedoeld voor onder je ogen. De prijs is € 4,25.

Een groene stick nummer 04 om rode plekjes als het ware onzichtbaar maken. Je stipt het op je rode plekje en klopt met je middelvinger tot het groene wegsmelt met het huid, wat foundation eroverheen en weg is je rode plekje! Deze is € 2,75.

Een huidkleurige stick nummer 03 om donkere vlekjes weg te werken, deze gebruik je hetzelfde als de groene stick. Deze is ook € 2,75.


Ik zal nog stap voor stap laten zien hoe ik de under eye concealer gebruik!








Zo zien mijn ogen eruit zonder de under eye concealer, ik heb het niet echt nodig vandaar dat ik het alleen op feesten en bruiloften draag :).















Smeer je concealer altijd verticaal, want als je het horizon aanbrengt is de kans groter dat je streepjes ziet omdat de concealer sneller in je huidplooien kan komen. klop met je middelvinger zachtjes tot de concealer wegsmelt met je huid.















Dit is het eindresultaat, je ziet duidelijk verschil maar zoals ik al eerder zei heb ik het niet echt nodig. Je kan het voor of na je foundation gebruiken, of lekker snel helemaal geen foundation. ik gebruik het liever na mijn foundation omdat het er dan wat frisser uitziet.













Het zijn goeie concealers voor een goeie prijsje!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten