donderdag 27 december 2012

Review, Gezichtsverzorging: Hema producten.

Ik zit een beetje te testen welke dag en nacht crème nou de beste zijn, waar mijn huid het beste tegen kan. Ik gebruik nu de producten van de Hema, ik heb een vrij droge huid dus ik moet er extra verzorging aan geven. Ik ga het in deze review hebben over een scrub cream, facewash gel en een dag en nacht crème.

 
Scrub cream:

Dit scrub cream van de Hema is te koop bij bijna elk Hema filiaal. En kost maar € 2,60 voor 100ml, een koopje dus! Deze scrub ruikt lekker het heeft een roze tintje. Het maakt je huid super schoon, zacht en glanzend. Het verwijderd alle huidcellen en dat merk je meteen na de eerste keer. deze scrub heeft dikke korrels dus je voelt echt dat je aan het scrubben bent. Gebruik dit scrub 1 keer per week. Je maakt je huid nat en je gebruikt een dikke klodder scrub, scrub in kleine rondjes en niet scrubben rondom je ogen. Dan was je alles af met lauw water en voilà je hebt een baby zacht huidje!

Facewash gel:

Dit Facewash gel is ook te koop bij de meeste Hema filialen, het kost maar € 2,25 voor 150ml. Facewash gel gebruik je 's ochtends voordat je dag begint en 's avonds zodat je al het vuil van de dag kan verwijderen. Zoals jullie op de foto kunnen zien, zien jullie dat mijn Facewash gel bijna op is. Het maakt je gezicht heel zacht, zachter dan de Hema scrub. Het maakt je huid fris en verwijderd alle onzuiverheden, daarnaast zorgt het ervoor dat je poriën niet verstopt komen te zitten dus er is minder kans op puistjes en mee-eters. Het heeft een neutrale geur.

Dag en nacht crème:

Deze dag en nacht crème kan je ook bij de meeste Hema filialen kopen, per potje kosten ze ongeveer € 5 voor 50ml. Deze crèmes vind ik lekker ruiken het is niet te zwaar, gewoon een zacht geurtje. Als ik het opsmeer zie ik meteen een verschil, mijn huid word zachter en ik zie dat mijn huid de volgende dag egaler geworden is. Ook kan je als je bijvoorbeeld de dag crème gebruikt gewoon make-up erboven op smeren, wat ik merk is dat mijn foundation makkelijker smeerbaar is als ik een dag crème gebruik. Wat wel zo lekker aanvoelt, het lijkt dan alsof je geen make-up op hebt.

Ik gebruik deze producten nu ongeveer een maand en het bevalt me super goed! Wat vinden jullie van deze producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten