zondag 23 december 2012

Beauty: Black Henna.

In mijn post shoplog Hajaarpaleis liet ik jullie zien wat ik allemaal gekocht had, ik heb vandaag die hennapen gebruik. Het is zwarte henna, waarvan ik gehoord heb dat er veel mensen zijn die er allergisch voor zijn. Ik had het gebruikt op de handen van mijn twee lieve zusjes, ik was bang en ben dat eigelijk nog steeds voor een allergie reactie zoals rode plekjes. Dit is mijn eerste keer dat ik henna gedaan heb, ik vond dat de uitgang van het henna spuittube erg groot was waardoor er soms wat teveel henna uit kwam. Maar natuurlijk heb ik even op Youtube gekeken, en zag ik hoe je zelf zulke spuittube's kan maken met gehard plastic, waardoor je echt een piep kleine spuit uitgang krijgt, dat is dus veel beter! Ik heb nu al veel zin in om henna te gaan doen, ik heb ook een hele zak bruine henna uit mekka gekregen van mijn omalief, dit henna blijkt een van de puurste kwaliteit henna uit de wereld te zijn. Natuurlijk zal ik dat dan ook gaan delen met jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten