zondag 16 december 2012

Parfum review: Chopard Cašmir, Eau De Parfum.

"Parfum hier en parfum daar. Ik ben gek op parfum ik heb ook een hele geuren collectie! Gelukkig is het nu de tijd voor feestdagen, en gelukkig voor iedereen heb je nu super veel kortingen op vele parfum's. Ik vind daarom ook dat het nu de beste tijd is om een lekkere geurtje te gaan halen, verwen jezelf zou ik zeggen!"

Ik ga het nu hebben over het geurtje Cašmir van het merk Chopard, ik heb hem in 100ml. Het is een oriëntaalse geur dat houd in dat de geur wat zwaarder ruikt. Cašmir is niet alleen oriëntaals maar ook heel erg zoet en oosters waardoor de geur opvalt en lang op blijft. De diverse geurnoten zijn: perzik, abrikoos, zwarte bessen, framboos, madarijn, anjer, kaneel, vanille en musk. 

Mijn menig over Cašmir.

Niet alleen de geur ruikt oosters, Nee! Ik vind dat het flesje ook erg oosters lijkt, het past erg bij de geur zelf. Helaas word ik soms te snel verliefd op een flesje en dat merk ik vaak als ik in een parfumerie sta, maar dan ruikt de geur totaal niet! Ik dwaal nu een beetje af met mijn review. Cašmir heeft veel goud, goud en nog eens goud, het flesje heeft ook een aparte oosters motief aan de zijkant waardoor het automatisch een oosterse tikje krijgt. De geur vind ik super lekker ik krijg veel complimenten als ik het draag, toch vinden mensen het een geur voor een feest of een bruiloft omdat het wat zwaar is. Persoonlijk vind ik dat niet, ik let op elke geurtje of het wel geschikt is voor een seizoen. Cašmir vind ik geschikt in de winter omdat hij een wat zwaardere geur is dat geeft naar mijn mening een warme gevoel, Cašmir in de zomer dat vind ik té.

Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben, wat vinden jullie van dit lekkere geur?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten