maandag 17 december 2012

Outfit of the day: Pretty Purplelicious.

Al toen ik een klein meisje was vond ik inplaats van roze, wat meestal de favoriete kleur is bij kleine meisjes, paars/lila een mooie kleur, en nu is dat nog steeds het geval. Vandaag wou ik er simpel uitzien daarom trok ik een zwarte broek aan uit een winkeltje in Rotterdam het was al een tijdje geleden dus ik weet niet meer welke winkeltje het was, wel weet ik dat het 17 euro kosten. Ik had een paarse blouse aan met roze, witte, zwarte en lime groene bloemetjes. De prijs weet ik niet meer precies het was rond de 15 euro bij de Primark. Ik had verder nog zwarte lak laarzen tot aan mij knie van de Invito voor 60 euro. Ik had de tas van de Primark voor 12 euro gekocht. De armband had ik ook van de Primark voor 5 euro en de hart vormige ketting had ik voor ongeveer 7 euro ook van de Primark. Mijn hijaab heb ik van de Hajaarpaleis, dat was trouwens die hijaab die ik bij mijn shoplog Hajaarpaleis liet zien, die lime groene hijaab die ik had gekocht past ook uitstekend bij dit outfit. Mijn zwarte strakke onder jurkje heb ik gekocht bij de H&M online shop voor 12 euro.
 
Ik vond deze outfit goed zitten, het is gewoon een alledaags outfit. Simpel maar toch met een tikje vrouwelijkheid.
 
En ja, als jullie goed kijken zien jullie dat ik veel bij de Primark winkel. ik hou van de Primark ik ga er om de maand heen alleen voor de nieuwe spulletjes die ze binnen krijgen, het is goedkoop en ze hebben kwaliteit. Binnenkort ga ik lang de Primark in Almere, ik ben super benieuwd want het is de grootste Primark in heel Nederland. Ga zo door Primark!

Terug naar mijn Outfit of the day, hoe vonden jullie het staan, was het een leuke combinatie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten