woensdag 19 december 2012

It's picture time!

Plaatjes en foto's ik ben daar GEK op, vooral als ze mooi of apart zijn. Ik hou ervan om mooie en leuke foto's te gaan maken. Anyways, als je net als mij een foto/plaatjes gekte hebt, dan is de kans zeer groot dat je weheartit kent, en waar je wellicht een account op hebt! Nou ik in iedergeval wel. Voor de mensen die nu denken wat is weheartit?! Even kort uitgelegd, het is een site waar je je favorieten plaatjes kan opslaan. Je geeft daar plaatjes letterlijk een "heart" en zodra je een plaatje geheart hebt komt dat op jou account te staan! Hoe handig is dat?! Super om te doen, en je komt vaak ook hele leuke plaatjes tegen! Dus als je weheartit nog niet kent is het zeker een aanrader, vooral als je van plaatjes houdt. Als je weheartit al kent en je hebt er een account op dan moet je mij zeker volgen!

Volg mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten